Ανοικτο Εργαστηριο Πληροφοριακης Παιδειας

Ανοικτή Εκπαίδευση της Βιβλιοθήκης & Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Πατρών

16η Σύνοδος: Μέθοδοι αναζήτησης, εύρεσης και χρήσης Εικόνων για Ακαδημαϊκές Πρακτικές

1 σχόλιο

Αυτή την Τετάρτη, φέρτε τις ιδέες & εμπειρίες σας στην επόμενη σύνοδο του Ανοιχτού Εργαστηρίου!
Με την Ελένη Ζαζάνη από το Birkbeck College στο Λονδίνο, συζητάμε στο Second Life για φωτογραφίες και ακαδημαϊκή πρακτική. H παρουσίαση με τίτλο «Don’t let it kill you: How to search, find & use images for academic practices» θα είναι το σημείο εκκίνησης για να συζητήσουμε και να εξερευνήσουμε
  • Ποιες είναι οι συνήθειες μας αναζήτησης φωτογραφιών στο δυαδίκτυο,
  • Ποια είναι η νομική μας ευθύνη όταν χρησιμοποιούμε ψηφιακές εικόνες από το διαδίκτυο,
  • Που μπορούμε να βρούμε εκκαθαρισμένων πνευματικών δικαιωμάτων φωτογραφίες στο διαδίκτυο
  • Τι θεωρείται «αποδεκτή χρήση», όταν χρησιμοποιούμε την συλλογή του Flickr Creative Commons

Περισσότερες πληροφορίες για τη σύνοδο και τις δραστηριότητες, υπάρχουν στη σελίδα της συνόδου στο wiki.

Συντάκτης: stylianosm

Passionate innovative Trainer, Instructional Designer, E-learning Manager & Certified Virtual Worlds Expert

One thought on “16η Σύνοδος: Μέθοδοι αναζήτησης, εύρεσης και χρήσης Εικόνων για Ακαδημαϊκές Πρακτικές

  1. Είναι θαυμάσιες οι πρωτοβουλίες σας ιδιαίτερα στη χώρα μας που το μείζον ζήτημα της πληροφοριακής παιδείας K-12 παραμελήθηκε επί πολλά χρόνια!! Some research on http://bit.ly/xpotQ0
    Στο post http://bit.ly/HpxzTL εκφράζω κάποιους δικούς μου προβληματισμούς σχετικούς με τις εικόνες στο διαδίκτυο «Picture Hunters: to be or not to be?!!»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s